Monthly review: Decembrie 2013

RO: Ei, dupa atatea postari cu preferate, poate credeati ca ati scapat, sper totusi ca nu v-ati saturat, prea rau, de preferate si veti avea rabdare sa aruncati un ochi pentru ca nu am putut sa sar peste Decembrie, si oricum, nu am numai preferate. ;)

***

Decembrie pe Instagram (@sihayasworld)


Mici bucurii, sub forma de sticlute colorate: Houston We Have A Purple si noul meu base coat, Alessandro Baccara rose (*swatch*) si cele trei minunatii pe care le puteti admira mai in detaliu aici.


M-am bucurat ca m-am reintalnit cu bloggerite dragi: 1. cu ocazia #DecemberBeautyBloggersMeeting2 / 2. am iesit cu Dara, cu care voiam de mult timp sa ma vad, am "furat" si poza de la ea (@darlyst) / 3. iar am trisat putin dar am uitat sa pun poza asta, de la lansarea Softcup in Romania



Tot de la #DecemberBeautyBloggersMeeting2, o poza cu o parte dintre invitati. Tot in Decembrie am vazut si incercat noile produse Essence iar cu ocazia asta am descoperit un nou parfum foarte misto. Si nu puteam sa nu va arat luminitele de la Ikea, in forma fulgilor de zapada.


Mi-au incantat simturile: parfumul Katy Perry Killer Queen, cele mai bune macarons, cele Laduree, luate din proaspatul magazin din Bucuresti (pe Calea Dorobantilor 126-130, langa magazinul Victoria 46) pe care l-am asteptat atat de mult si nu in ultimul rand, lotiunea de corp Alpha Hydrox cu 12%AHA.

Faves


1. Neoteric Cosmetics Alpha Hydrox Silk Wrap Body Lotion

Am asteptat cu nerabdare aceasta lotiune de corp si nici posta nu m-a ajutat pentru ca am stat vreo 3 saptamani si ceva ca sa ajunga. Are 12% AHA si este prima lotiune de corp cu exfolianti chimici pe care o folosesc. Este emolienta si hidratanta, mi se pare perfecta pentru iarna, iar dimineata cand m-am trezit pielea de maini era pur si simplu "glowy". Dupa ce o mai incerc, sigur am sa-i dedic un articol, merita.

2. Katy Perry Killer Queen

Nici eu nu am ramas imuna la miresmele parfumului Killer Queen, si m-a cucerit complet de la primul puf. De cand l-am primit la #decemberbeautybloggersmeeting2, l-am purtat aproape numai pe el. este un parfum dulce, asa cum imi plac mie parfumurile si unul minunat pentru iarna.

Notes: top - dark plum, wild berries and bergamot / middle - red velvet flower, rainbow plumeria and natural jasmine sumbac / base - cashmeran, natural, patchouli heart and liquid praline.

3. Physician's Formula Healthy Wear SPF50

Atunci cand mi-e lene sa stau si sa ma machiez, cand trebuie sa ies putin, apelez la la fondul de ten pudra PF iar in Decembrie am apelat foarte des la el. Imi place pentru ca il aplic repede si mini kabuki-ul Eco Tools si pentru ca pot aplica destul de mult fara sa-mi incarce tenul

4. Paleta Inglot

Dupa ce am asteptat cu nerabdare sa pun mana pe paleta, sunt asa incantata de ea si, pe langa faptul ca tot timpul o folosesc pentru ca am fardul de sprancene, in sfarsit m-am putut bucura de fardurile de ochi, 403 si 452, ba chiar am apelat la ele cam in majoritatea cazurilor tocmai pentru ca erau deja la un loc cu fardul de sprancene.

5. OPI Anti-Bleak

Recent mi s-a pus pata pe ojele mov si deja am reusit sa adun cateva, iar daca Houston We Have A Purple s-a dovedit a fi jelly (asta pentru ca am plecat la cumparaturi de OPI fara sa-mi fi facut temele de-acasa) si necesita mai multe straturi pentru a fi complet opaca, Anti-Bleak are formula excelenta a OPI-urilor clasice si pe deasupra este un mov superb. Cu siguranta am sa vi-l arat pe blog.

6. OPI On Her Majesty's Secret Service

Pe care o tot port pe unghii de vreo doua saptamani, de cand am primit-o, deci nu degeaba am desemnat-o oja inchisa a anului. :D

Top 10 articole in 2013

M-am gandit ca in loc de Top 5 pe Decembrie, ar fi mai frumos sa va arat un top 10 pe 2013.
  1. The Inside Scoop: OPI 2014 
  2. New hair, sort of - se pare ca inca va intereseaza si cautati informatii despre nuantatorul Loncolor
  3. Swatch: produse essence + impresii despre produse si catalogul cu preturi
  4. Noutati de la Flormar
  5. Promotii tentante in DM - nu pot decat sa sper ca v-au fost de ajutor aceste articole
  6. I think I found the one...sunscreen - prime impresii despre Bioderma ABCDerm, produs ce  aintrat si in Best of 2013
  7. Primul peeling chimic: impresii si detalii - sper ca in Ianuarie sa incep o noua tura, de data aceasta cu AHA si sa mai scriu cateva articole, daca tot a fost atat de citit acest articol
  8. Un demachiant bun intr-un ambalaj prost - este vorba despre formula noua a demachiantului bifazic Farmec
  9. Prima comanda Miniprix - si singura pana acum, in continuare prefer sa ma bazez pe frunzaritul prin magazine
  10. Metamorphosis: My face routine
***

Iar cu asta am incheiat socotelile pe 2013, asta daca nu cumva v-ar tenta o postare si cu dezamagirile anului pentru ca am vreo cateva produse de mentionat. Ce ziceti, sa nu fie sau sa nu fie Dezamagirile lui 2013? Eu ma gandeam sa nu mai fie ca sa nu va sufoc cu toate postarile astea, dar ca-ntotdeauna, daca voi va doriti, eu voi scrie. ;)

Ah, ba nu, stati ca m-a tag-uit Ioana si trebuie sa va dezvalui descoperirea anului. Oh, will it ever end? :))

Va pup,

Julie

Skincare addict ♥ Lipstick lover ♥ Nail polish hoarder
Email me: sihayasworld(at)gmail(dot)com

5 comments:

  1. Abia astept sa ne mai vedem! :-*
    Trebuie sa incerc si eu lotiunea de corp Alpha Hydrox neaparat! :)
    Pe mine m-ar interesa si dezamagirile sau macar produsul cu care nu te-ai putut intelege de nici un fel.

    ReplyDelete
  2. Si pe mine ma intereseaza dezamagirile, e bine sa stim de ce sa ne ferim.

    ReplyDelete
  3. Eu chiar as vrea sa citesc despre dezamagiri.
    Mi-am propus sa comand Alpha Hydrox la inceputul lui decembrie, am amanat si acum astept sa treaca sarbatorile si sa ma hotarasc ce mai adaug in colet. :)

    ReplyDelete
  4. Mi-a placut postarea aceasta.
    I live in purple land lately too. :))
    Dezamagiri, descoperirea anului, sa curga postarile!
    Ti pup!

    ReplyDelete
  5. Si eu vreau sa citesc despre dezamagiri, why not? Pup, lady!

    ReplyDelete

Feel free to tell me your thoughts on the subject here. Did you like it? Did you hate it? I love feedback! :*

Instagram