March's faves


sihaya's world march 2013 favorites

RO: Până reuşesc să mă ocup de pozele pentru următoarea postare legată de vacanţa în Franţa, am zis să vă arăt produsele preferate ale lunii Martie, nu de alta dar zilele astea nu sunt în stare de foarte multe pentru că zac în pat răcită. Bine măcar că răceală a aşteptat până să mă întorc în ţară că să mă ia.


Revenind la subiectul nostru, în lună Martie s-au făcut remarcate următoarele produse:

sihaya's world march 2013 favorites

1. MUA UNDRESS ME TOO
(nuanţele Devotion, Wink şi Obsessed)

Naked 2 dupe MUA Undress me too

Deşi aş putea spune că, dintre toate fardurile de ochi pe care le am, cele din paleta asta sunt cele mai slabe dpdv calitativ dar mi-au plăcut nuanţele şi machiajul pe care l-am realizat cu ele, chiar am primit complimente pentru el. Părerea se păstrează cu cea de aici, la care aş mai adăuga şi că fardurile sunt destul de prăfoase, noroc cu UD, au avut inspiraţie bună pentru nuanţele de fard. :)

2. BENEFIT THEY'RE REAL

Benefit They're Rela mascara

Trebuie să recunosc că la început nu am fost foarte încântată de rimel dar în ultimul timp am ajuns să-l iubesc şi l-am folosit mult mai des în ultima lună, trebuie să scriu de el cât de curând.

3. NYX XTREME LIP CREAM IN BONFIRE

NYX Xtreme Lip Cream Bonfire

Ador, ador nuanţa asta, la ce vreme urâtă a fost, Bonfire a picat la ţanc şi mi-a plăcut să port o nuanţă constrastanta cu vremea, aşa mă bine-dispun şi eu. Îmi place şi că este uşor lucios, e o schimbare plăcută de la cele mate.

4. SLEEK FACE FORM (review)

sleek face form light

Să vă spun cât de mişto a fost atunci când mi-am făcut bagajul de vacanţă şi am luat paleta, am băgat-o şi instant am avut 3 produse? La care mai adaug şi faptul că are oglinda mare iar Rose Gold l-am tot folosit în Martie, a fost "my to go" blush.

5. OPI DO YOU THINK I'M TEX-Y&PEGGY SAGE MYSTIC VIOLINE

opi do you think i'm tex-y peggy sage mystic violine

Şi în Martie am purtat de vreo 2 ori pe unghii Do You Think I'm Tex-y?, nu mă mai satur de culoarea asta şi, deşi este o ojă jelly şi necesită mai mult de 2 straturi pentru a fi opacă, ador textura şi cum se aplică pe unghii. De Mystic Violine ce să mai zic, înafară că este o ojă demenţială, am admirat-o intens de când o am, trebuie să vi le arăt pe amândouă cât de curând.

6. EVOLUDERM CREME DOUCHE

DeÅŸi sunt adepta parfumurilor mai fresh în ceea ce priveÅŸte produsele de corp (geluri de duÅŸ, creme de corp) ÅŸi dacă ar fi fost să aleg eu, nu aÅŸ fi luat niciodată de capul meu un gel de dus cu miros de cocos dar mi-a plăcut mult de tot gelul de duÅŸ Evoluderm.

***

Astea ar fi, pe luna viitoare iar pentru mâine vă pregătesc un sondaj, am nevoie de părerile voastre pentru că eu sunt tare indecisă. Hint: include oje :D

Julie

Skincare addict ♥ Lipstick lover ♥ Nail polish hoarder
Email me: sihayasworld(at)gmail(dot)com

9 comments:

  1. Sleek Face Form arata tare bine, imi plac nuantele. Si paleta de la MUA <3 Eu o am pe cea Undressed. Desi fardurile sunt mai prafoase, cum ai spus si tu, la cat a costat, eu sunt multumita de ea, plus ca imi si nuantele :)

    ReplyDelete
  2. imi plac foarte mult pozele pe care le faci.. :D esti foarte buna la asta!

    ReplyDelete
  3. Uhhh de cand visez la Sleek Face Form :)
    Trusa de la Mua mi se pare ...cred ca deosebita e cuvantul. Desi am Undressed, o vreau si pe aceasta :))

    ReplyDelete
  4. Tocmai mi-am luat si eu Mystic Violin la un blogsale, abia astept sa ajunga! :D

    ReplyDelete
  5. @Cristina G. E foarte misto si util Face Form. :)

    ReplyDelete
  6. @dragonfly dragonfly hm...deosebita? Daca zici tu dar Face Form <3 ti-l recomand

    ReplyDelete
  7. @Sadie :D Sa-l stapanesti sanatoasa si sa-l folosesti cu placere, am vazut ca l-a scos Ioana la vanzare. Pup :*

    ReplyDelete
  8. Abia astept sa incerc si eu un lip cream de la Nyx. Cat despre face form de la sleek sunt complet de acord, e minunata.

    ReplyDelete

Feel free to tell me your thoughts on the subject here. Did you like it? Did you hate it? I love feedback! :*

Instagram