Ins & Outs #17

Nu stiu ce-i cu mine si constiinciozitatea asta in ultima vreme, cel putin in ceea ce priveste aceste postari. Daca va uitati la cele de anul asta, toate sunt scrise la aproape o luna distanta una de alta iar aceasta nu e o exceptie. Dar mai bine nu ma mai laud atat pentru ca parca vad ca iar staunu stiu cate luni pana o public pe urmatoarea. In orice caz, am mai facut niste schimbari prin rutina iar astazi am sa va povestesc despre ele.

Ins & Outs #17

SHOP THE POST:



OUT: Paula's Choice Clear Extra Stength 2% BHA este de fapt aceeasi Marie, adica lichidul cu 2% BHA din gama Skin Perfecting, cu alta palarie, adica ambalat in gama Clear. Deci produsul nu este o noutate pentru mine chiar daca nu am mai avut varianta Clear. L-am folosit dar la fel ca la prima noastra intalnire, nu ne-am prea inteles, urma sa si expire in Mai deci era cam timpul sa-l inlocuiesc. Era mai ok cat timp tenul a fost mai gras, insa in ultima vreme am tras de mine sa mai consum din el pana expira si-l aplicam doar in cele mai grase zone o data la 3 zile. Deci, nu l-as recomanda decat cuiva cu ten gras, nesensibil si fara roseata pentru ca mi se pare un produs greu de tolerat. Apropo, daca va intrebati cum de a ajuns din nou in rutina desi nu mi-a placut prima oara, l-am primit si cum vara trecuta tenul meu era mai gras ca acum, am zis ca poate asa o sa-mi priasca mai bine.
IN: Paula's Choice Regular Strength 2% BHA in schimb, este cu totul alta poveste. In primul rand textura lui este mult mai placuta si e ca apa, nefiind lipicios ca varianta de sus. Iar acest produs il pot folosi zilnic si din nou, il aplic in cele mai grase portiuni, acolo unde am si tendinte acneice, puncte negre, porii cei la dilatati. Ceea ce este diferit intre cele doua variante Clear este faptul ca cel Regular Strength are un pH mai bland si contine in plus ingrediente anti-iritante si care ajuta la fortificarea barierei de protectie a pielii. De aceea este si mult mai usor tolerat de tenul meu.

OUT: Kaypro Argan Shampoo a fost un produs de care nu am fost multumita dar l-am consumat totusi. Abia asteptam sa-l termin si sa-l arunc. Venind de la samponul Nivea Repair&Targeted Care care mi-a placut la nebunie si trecand la cel de fata am fost dezamagita si de consistenta prea lichida, si de putearea lui de curatare, practic singurul lucru care mi-a placut a fost parfumul care-mi amintea de cel al produselor Moroccanoil pe care-l ador. L-am folosit doar pentru a spala lungimea parului iar dupa ce clateam parul parca nu mi-l simteam curat, mi se parea ca nu facuse mai nimic asa ca de cele mai multe ori l-am folosit si de doua ori la rand ca apoi sa curat si scalpul cu samponul Nature's Gate. Nu l-as recomanda si nici nu l-as cumpara.
IN: Goldwell DS Rich repair Cream Shampoo este produsul pe care-l folosesc acum. Tura trecuta de Ins & Outs va povesteam ca folosesc masca din aceeasi gama iar acum am inceput sa folosesc si samponul. M-a entuziasmat putin faptul ca scrie ca este un sampon crema pentru ca am mai folosit eu unul Yves Rocher in trecut care mi-a placut mult. Nu mi s-a parut insa ca textura este foarte cremoase ci mai degraba una obisnuita de sampon insa este cu siguranta mai promitator ca cel Kaypro.

OUT: Paula's Choice Resist Retinol Serum este un produs caruia i-am fost fidela in ultimii ani si il foloseam exclusiv la ochi pentru ca pe ten imi place sa aplic concentratii mai mari de derivate de vitamina A. Imi place in continuare insa momentan nu-i mai gasesc loc in rutina mea actuala de ingrijire. Am trecut printr-o perioada in care zona ochilor a fost atat de uscata incat nu stiam ce sa-i mai fac asa ca am regandit si schimbat putin produsele iar serul ramane deoparte momentan.
OUT: Andalou Naturals Night Repair Cream a iesit si ea din rutina. Daca va aduceti aminte, tot pentru ochi o foloseam dar simteam ca nu ma mai ajuta indeajuns incat s-o tin in rutina asa ca am preferat s-o dau la o parte. Am s-o pastrez special pentru cand vom merge la munte unde imi trebuie neaparat ceva pentru ten mai emolient decat folosesc in mod normal. Mai este si in format mini deci ocupa si mai putin loc.
IN: Paula's Choice Resist Barrier Repair Moisturizer intra pentru prima oara in rutina mea ingrijire. Auzisem in trecut chestii bune despre aceasta crema si am luat doar varianta mini a ei, logica mea fiind urmatoarea: ii zice barrier repair si m-am gandit ca nu ar strica asta zonei ochilor, apoi are o concentratie mai mica de retinol dar o pot folosi zilnic in l;oc de o data la 2 seri asa cum foloseam serul cu retinol. Nu este o crema foarte emolienta si dea ceea inca nu o folosesc doar pe ea dar ma bazez pe doza ei zilnica de retinol in zona ochilor.
IN: Babor HSR Lifting Eye Cream a fost cam salvarea mea. Desi este o crema la borcan, eu am doar o varianta mini de 5 ml si in disperarea mea am zis ca o termin repede. Efectiv nu mai stiam ce crema sa mai aplic, cat mai emolienta. Am incercat si uleiurile de migdale si argan insa niste cosuri aparute fiz in zona cearcanelor m-au descurajat si am renuntat temporar la ele. Dar de cand o folosesc, am vazut in sfarsit o imbunatatire si piela nu mai este atat de uscata. Pot sa folosesc si eu enticearcan din nou pentru ca pana si Catrice Re-Touch Concealer nu mai arata bine. Deci este buna si emolienta, se absoarbe relativ repede si textura este placuta, nu foarte grasa.

OUT: EcoTools Pure Complexion Sponge cred ca am apucat sa va povestesc in articolul dedicat comenzii ce-l avea pe ultimul ca desi nu-l mai foloseam zilnic, il pastram in baie pentru a-l mai folosi atunci cand simteam nevoia de un scrub, dar pentru ca nu vreau sa mai folosesc deloc produse de tip scrub, buretele konjac era o alternativa blanda. Statea in baie deja de vreo 3 luni asa ca am renuntat la el.
IN: Sephora Face Konjac Purifying Sponge isi astepta cuminte randul de cateva luni iar de astazi am si inceput sa-l folosesc. Am mai avut in trecut tot de la Sephora buretele konjac alb, pentru toate tipurile de ten si mi-a placut. Asa ca sunt curioasa cum va fi acesta iar cu ocazia asta am sa va vorbesc in acelasi articol despre el in comparatie cu cel EcoTools.

Iata ca am ajuns si la sfarsitul articolului de luna asta, cam acestea ar fi schimbarile demne de mentionat.

Ati folosit vreunul dintre produsele mentionate?

Julie

Skincare addict ♥ Lipstick lover ♥ Nail polish hoarder
Email me: sihayasworld(at)gmail(dot)com

9 comments:

  1. Nu am folosit nici un produs din cele enuntate de tine. Esti norocoasa:)

    ReplyDelete
  2. Aceeasi parere am avut-o si eu despre Bha din gama skin perfecting. Pe cel regular nu l-am incercat. Data viitoare voi lua bha resist sau cel din gama Calm. Stiu ca i-ai facut review celui din gama Calm, cum ti se pare in continuare?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Erau doar niste premii impresii, review-ul va veni mai incolo. Dar ca sa-ti raspund, inca imi place si il folosesc in frunte si obraji dar in rest am simtit nevoia de ceva mai puternic acum ca s-a si incalzit vremea. Pup :*

      Delete
  3. E tare straniu cum lucreaza pielea.. Eu nu rezist nici cu BHA 2% Lotion in fiecare zi pentur ca mi se irita tenul si mai degraba imi apar cosuri asa.. in schimb, am rezistat destul de bine cu serumul cu retinol folosit in zona de sub ochi cam in fiecare seara :)) Trebuie sa il recumpar curand.. dar am zis ca astept un pic sa vad daca pot pune mana pe o crema de ochi de la Belif care imi ramasese in minte.

    Cand iti faci o idee despre diferenta (daca exista) dintre buretei, sunt tare curioasa sa aflu. Mie mi-a placut mult prima varianta de la Sephora.. si acum nu stiam daca sa iau acelasi lucru sau pe cea noua.. (pe langa bureteii de la Physician's Formula care oricum vin la pachet ^_^ - dar ei nu se pun, it's a bargain!)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Da, the skin works in mysterious ways. :)) As vrea sa am si eu toleranta asa buna la retinol in zona ochilor, asa as da cu 1% dar bine macar ca in restul fetei il tolerez bine deci I'll take what I have. :D Pup :*

      Delete
  4. Ai incercat pentru zona ochilor uleiul din samburi de struguri? In cazul meu a functionat. Hidrateaza foarte bine. Eu il aplic acum pe toata fata in special seara si am observat imbunatatiri considerabile (hidratare, curatare).

    ReplyDelete
    Replies
    1. Cred ca uleiul din samburi de struguri ar fi prea putin emolient dar mersi de sugestie. L-am folosit in trecut insa acum chiar uitasem de el. Pup :*

      Delete
  5. EU am buretelul konjac de la Missha si imi place mult de tot! Comparativ cu cel de la EcoTools - e mult mult mai fain! :)

    ReplyDelete
  6. Ai dreptate cu bha, in varianta clear. E mult mai blând si perfect de folosit ca toner dimineața. In schimb Barier Repair nu mi-a plăcut deloc. M- am trezit ca dupa o perioada de câteva luni de folosire ca mi s-au accentuat liniile de sub ochi ceva de groaza. Nu e destul de hidratanta pentru tenul meu mixt, nici vorba de zona ochilor. Acum o folosesc pe cea cu retinol pusă peste Andalou dar mi se pare cam bleah. Din punctul meu de vedere, singurele produse de la PC care își merita banii sunt exfolianti bha si retinolul 1%. In rest, am constatat ca multe dintre creme si serumurile nu-mi priesc deloc din cauza continutului exagerat de Silicon, care ma face sa lucesc ca un bec si ulei mineral, care daca se apropie de zona ochilor ma trezesc cu ochi ca cepele.

    ReplyDelete

Feel free to tell me your thoughts on the subject here. Did you like it? Did you hate it? I love feedback! :*

Instagram