Colectia mea de blush-uri crema


RO: Dupa ce v-am prezentat colectia de rujuri la inceputul acestui an, m-am gandit sa continui si sa va prezint si alte produse cosmetice din colectia mea iar primul lucru la care m-am gandit a fost colectia de farduri de obraz crema.

Eu sunt o mare fana a lor, le port pe tot parcursul anului si in general tind sa le aleg atunci cand ma machiez iar de-a lungul timpului am strans cateva produse. Majoritatea sunt usor de aplicat si mi se pare ca efectul obtinut cu ele este mai natural decat cu un blush pudra iar daca se intampla sa aplici prea mult e foarte usor sa repari greseala cu un burete cu putin fond de ten sau cu pensule cu care ai aplicat inainte fondul de ten.

Avantajul de a vi le prezenta pe toate in acelasi articol ar fi ca puteti sa vedeti in acelasi loc swatch-uri pentru toate iar cand voi mai mentiona vreunul dintre ele va pot redirectiona catre acest articol. Dar ce mi s-a parut mai interesant a fost ca vi le pot prezenta comparativ, in functie de formula.

Toate produsele prezentate sunt accesibile ca pret iar majoritatea se pot cumpara usor din magazine.

NYX Cream Blush in Rose Petal si Golden


Golden | Rose Petal

Sunt cu siguranta cele mai iubite si mentionate dintre toate iar Rose Petal are si un review separat. Nu numai ca sunt cele mai iubite, dar si formula mi se pare cea mai prietenoasa dintre toate pentru ca sunt cremoase si se aplica super usor, se estompeaza imediat iar eu nici nu ma obosesc sa folosesc o pensula pentru ele ci folosesc direct degetele. De fapt puteti vedea si in clipul Get ready with me cat de usor se lucreaza cu ele. Culorile nu sunt foarte pigmentate, deci nu trebuie sa ai prea multa grija cat aplici iar daca vrei o nuanta mai intensa poti reveni cu inca un strat fara probleme dar nici nu ajungi la polul opus si sa trebuiasca sa aplici mult produs pentru a se vedea culoarea. Finish-ul este unul lucios iar daca aveti ten uscat va fi nemaipomenit pentru ca pe langa culoare ofera si luminozitate insa fiind lucios, foarte cremos si usor lipicios, pe un ten gras nu rezista la fel de bine ca alte formule si trebuie neaparat fixat cu pudra pentru a lua din luciu.

Produsele NYX sunt disponibile la Makeup Shop sau in Kendra si unul costa 36 lei.

E.l.f. Studio HD Blush in Headliner



Nu am sa intru in prea multe detalii pentru ca are si un review insa nuanta Headliner este un roz mai intens si intr-o nuanta mai rece decat Rose Petal si de aceea tind sa-l folosesc mai rar, mai mult iarna. Fata de NYX Cream Blush, acest blush este foarte pigmentat si trebuie ceva mai multa rabdare atunci cand lucrezi cu el iar metoda pe care o folosesc eu pentru a nu da gres este sa aplic o bobita mica pe mana si apoi sa dau cu pensula de stippling pe mana pana se distribuie produsul uniform pe pensula si abia apoi aplic in obraji. In acest fel rezultatul a fost mereu unul natural. Pe ten este mat si aplicat se confunda cumva cu pielea incat nici nu simti ca e ceva aplicat  iar rezistenta este foarte buna.

Puteti comanda nuanta Headliner fie de pe site-ul Elf Romania, eu insa l-am luat de pe iHerb si asa am dat 3$ pe el.

Revlon Photoready Cream Blush in 300 Coral Reef



Cea mai turbata nuanta din colectie este aceasta de la Revlon si deja am trecut la produsele despre care nu am apucat sa va vorbesc decat ocazional pe blog. Chiar daca va sperie putin culoarea la inceput, mai ales daca sunteti posesoare de ten foarte deschis, ca mine, sa stiti ca nuanta de corai pe care o lasa in obraji este una foarte placuta si formula nu este foarte pigmentata deci trebuie sa insistati putin ca sa obtineti o culoare foarte intensa. textura este foarte placuta, cream to powder, deci cand il luati intial din recipient este aproape siliconat dar cand il aplici nu il simti cremos ci mai degraba ca o pudra. Aluneca pe ten insa, din nou, se fixeaza rapid si ramane acolo toata ziua si din nou, este o formula foarte prietenoasa cu tenurile grase insa merge la fel de bine si pe cele normal sau chiar uscate. In lipsa unei pensule care sa ma multumeasca, l-am aplicat mereu folosind degetele, prin miscari de tapotare. Pentru ca e o nuanta atat de calda si cu tenta portocalie, tind sa-l port mai mult in primavara si vara pentru ca mi se pare ca face o pereche nemaipomenita cu rujurile portocalii.

Din pacate, Revlon Photoready Cream Blush nu este disponibil in Romania (sau nu stiu vreun site care sa-l aibe) dar il gasiti pe Asos la 8 lire sau pe Fragrance Direct la 4 lire.

Bourjois Blush Exclusif



Nu stiu daca ati mai citit, insa formula fardurilor de obraz crema Bourjois este una foarte laudata doar ca nu au fost lansate si in Romania. Pot fi comandate online de pe Asos sau Feelunique dar la noi se gaseste acest Blush Exclusif care promite sa se adapteze fiecarui ten astfel incat sa ofere culoarea perfecta de blush. Nu stiu cat de mult se adapteaza dar pe tenul meu nuanta ramane cam aceeasi cu cea din recipient, un roz foarte deschis rece si de aceea il folosesc foarte rar. Imi place mult textura cream to powder, imi place cum se aseaza pe ten, rezista foarte bine insa nuanta parca e prea deschisa, prea rece. Probabil culorile de la Cream Blush mi-ar placea mai mult dar mereu aman comandarea lor. Deci, daca stiti ca va place sa purtati o astfel de nuanta, il puteti incerca, altfel, mai bine va reorientati catre celelalte nuante.

Flormar Smooth'n Blush in Light Coral



Ultimul este acest blush Flormar cu o textura ca de spuma pe care l-am incercat de 2 ori insa pot spune ca nu-mi place si nu cred ca-l voi mai folosi. Nu-mi place pentru ca, desi este usor spuma, se simte uleios pe ten, nu se aplica uniform si trebuie insist pentru a obtine o culoare uniforma. Apoi, dureaza mult pana se usuca pe ten iar pana atunci se transfera imediat si ramane acea senzatie uleioasa. Nuanta Light Coral e draguta, un corai mai degraba spre roz decat cel spre portocaliu al lui Revlon Coral Reef dar chiar si asa nu sunt dispusa sa trec peste formula.

Daca sunteti curioase sa-l incercati si voi, ar trebui sa-l gasiti in magazinele Flormar.


In colectie mai e si un fard de obraz Kiko, Glow Touch lips&cheeks insa cum a fost editie limitata si nu mai este disponibil, m zis ca n-o sa intru in detalii dar vi-l arat totusi pentru ca-mi place mult nuanta.


***

Voi ce parere aveti despre fardurile de obraz crema, le folositi? Aveti preferate, eventual recomandari?

Julie

Skincare addict ♥ Lipstick lover ♥ Nail polish hoarder
Email me: sihayasworld(at)gmail(dot)com

4 comments:

  1. Fraze lungi, virgule putine, poze frumoase. Cam asa.

    ReplyDelete
  2. La kiko cred totusi ca repeta cat de cat produsele din editiile limitate o data la ceva timp. Eu mi-am luat vara asta de la ei ceva asemanator: http://2.bp.blogspot.com/-hVCVdjGLomw/VbnzwR1CNMI/AAAAAAAAATM/4s0XjD6JDQI/s1600/kiko.jpg

    Anyway, foarte faina colectia! Si mie imi plac muuuult mai mult blush-urile crema decat cele pudra. Imi dau impresia de "I woke up like this" mult mai usor

    ReplyDelete
    Replies
    1. Da, ia uite, aceeasi Marie cu alta palarie. :)) Daca stiam scriam mai multe si despre Kiko dar ma gandesc sa editez articolul. Pup :*

      Delete
  3. Mi-am dat seama acum ca nu am niciun blush cremos si cred ca trebuie sa imi iau urgent :))) Pupici

    ReplyDelete

Feel free to tell me your thoughts on the subject here. Did you like it? Did you hate it? I love feedback! :*

Instagram