The Beauty Scenario Tag


RO: Nu am mai facut de mult timp o leapsa si chiar imi era dor de una dar cum nu am vazut niciuna interesanta in ultima vreme mi-am adus aminte de The Beauty Scenario Tag, o leapsa creata de Lily Pebbles, una dintre youtuber-itele mele preferate. Daca nu ma insel nu a apucat sa circule prea mult la noi, eu nu tin minte s-o fi citit pe multe bloguri dar mi se pare simpatica ideea: ai diverse scenarii si trebuie sa spui cum ai reactiona in acele situatii. 

1. You have to get rid of all your foundations and you can only keep one high end and one drugstore, which do you keep?

Fond de ten high end as pastra oricand Benefit Big Easy pentru ca imi place foarte mult, textura, finish, rezistenta, tot. In ceea ce priveste produsul drugstore cred ca ar fi Max Factor Skin Luminizer. In ultima vreme am dezvoltat o adevarata pasiune pentru el si l-am folosit des, cu atat mai mult cu cat tenul meu nu trece prin cea mai buna perioada iar acest fond de ten sta chiar bine la capitolul acoperire.

2. You go for an interview and the lady interviewing you has lipstick on her teeth. Do you approach the subject or ignore it completely?

Cu siguranta as ignora faptul ca are ruj pe buze si nu as spune nimic, indiferent ce atmosfera ar fi la interviu. Atata timp cat nu cunosc persoana, nu mi se pare ok sa fac un astfel de comentariu si probabil ca as spera sa nu fi patit si eu acelasi lucru.

3. You're not feeling yourself and need a pick me up. Which lipstick do you put on to make yourself feel beautiful?

Moa, foarte greu sa aleg un ruj dar cred ca ar fi intre Inglot #103 si MAC Riri Woo. Prima varianta ar fi mai degraba pentru lunile calde pentru ca atunci l-am purtat intens iar Riri Woo ar fi pentru celelalte cazuri.

4. You go back in time for a day to your teenage years, how would you do your hair and makeup differently?

In primul rand mi-as aranja mai frumos parul, as folosi un ulei de par si mi-as lua o placa de indreptat. Cat despre machiaj, as avea mai multa grija la alegerea nuantei de fond de ten si as renunta la rujul roz sidefat. Nu inteleg ce-o fi fost in capul meu de purtam asa ceva si ce nuante.

5. You ask your hairdresser for a shoulder length Pixie Lott hair cut, but they hear wrong and give you a pixi cut. Do you a) Smile, say thank you, leave and call your mum hysterical b) Cry in the chair and things get awkward or c) Complain to the manager and demand a refund.

Sincer, niciuna dintre variante pentru ca eu am o manie si atunci cand ma duc sa ma tund sunt foarte atenta cat si de unde taie. Am grija sa respecte cerintele mele  asa ca nu as avea cum sa ma trezesc cu parul scurt fara sa vreau eu schimbarea asta.

6. Your friend surprises you with a 4 day city break and you have 1 hour to pack. Which 'do it all' palette do you pack in your makeup bag?

Aici raspunsul este foarte simplu si cred ca destul de previzibil: paleta Freedom System de la Inglot, pentru ca o pot personaliza si bag repede, 1, 2 farduri, fardul de sprancene si un ruj care merge si pe post de blush crema. 

7. Your house has been robbed, don't worry everyone is safe, but your beauty stash has been raided. What's the product you really hope is safe?

Sincer, nu sunt atat de atasata de produsele de make-up dar probabil ca m-as gandi in primul rand la paletele Urban Decay si la rujul Riri Woo pentru ca rujul nu am cum sa-l mai iau iar paletele sunt mai greu de inlocuit. Mai degraba m-as gandit la produsele de ingrijire a tenului decat cele de machiaj.

8. Your friend borrows your makeup and returns it in awful condition. Do you a) Just pretend you haven't noticed b) Ask them to repurchase it or c) Secretly do the same to something of theirs.

Din nou, niciuna dintre variante. Probabil ca i-as atrage atentia ca nu e in aceeasi conditie in care i l-am dat dar nu cred ca as merge pana la a-i cere sa inlocuiasca produsul. Ce e sigur e ca nu i-as mai imprumuta nimic.

***

Sper ca v-a placut sa cititi raspunsurile mele pentru scenarii si as vrea sa le provoc pe Ioana, Andreea, Cristina, Larisa, Antonia, Anca si Stefana sa faca leapsa. 

Voi ce ati face in aceste situatii?

Julie

Skincare addict ♥ Lipstick lover ♥ Nail polish hoarder
Email me: sihayasworld(at)gmail(dot)com

8 comments:

  1. maine o sa ai raspunsurile mele pe blog. imi place super mult tagul! ms :)

    ReplyDelete
  2. Nu stiu cum de nu te-am nominalizat cand l-am facut eu - a trecut exact un an de atunci.
    Avem multe puncte in comun - ceea ce nu poate decat sa ma bucure!

    ReplyDelete
    Replies
    1. A, ce funny. Am vazut ca l-ai facut dar nu m-am uitat la data. Pup :*

      Delete
  3. Ce tare e tagul asta :D mersi, o sa il fac si eu zilele astea :*

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nu-i asa? M-am gandit c-o sa prinda bine. Pup :* PS: video, video! :))

      Delete
  4. Intotdeauna faci cele mai interesante taguri ^_^

    ReplyDelete
  5. Mi-au placut mult raspunsurile tale :)

    ReplyDelete

Feel free to tell me your thoughts on the subject here. Did you like it? Did you hate it? I love feedback! :*

Instagram