2 Produse de care am nevoie

RO: Va povesteam pe Facebook si Instagram ca Sambata trecuta am petrecut o buna parte a zilei cu Ioana facand niste poze si cum ea era foarte incantata de noul ei fond de ten a vrut sa mi-l arate, si nu oricum, ci printr-o demonstratie pe yours truly, apoi mi-a mai aratat si o pudra pulbere. Iar dupa ce le-am vazut aplicate si atunci cand am vazut cum s-au mentinut le-am trecut imediat pe wish list dar nu pot sa va povestesc care sunt acestea. Teoretic (bine, inclusiv practic) nu am nevoie de produse, dar cred ca stiti cum sta treaba asta.


Fond de ten Make-up Studio No Transfer

Dupa ce am ramas de-a dreptul impresionata de fardul spuma Make-up Studio, iata ca s-a ivit un nou produs care sa ma impresioneze. Acoperirea medie a mascat cam tot ce as fi avut de camuflat si tenul arata "flawless" dar nu incarcat, finish-ul e usor satinat si aplicat cu buretele umezit s-a asezat frumos inclusiv pe o zona descuamata. Cred ca acum va puteti imagina de ce il vreau si partea buna e ca fondul de ten se gaseste in variantele de 10, 35 si 150 ml. Ah, si e disponibil in 45 de nuante.

Ingrediente: Aqua, Cyclopentasiloxane, Cyclohexasiloxane, Cetyl PEG/PGG-10/1 dimethicone, Propylene Glycol, Sodium Chloride, Trihydroxystearin, Talc, Polyglyceryl-2, Dipolyhidroxystearate, Methicone, Phenoxyethanol, Sodium Dehydroacetate, Methylparaben, Butylparaben, Ethylparaben, Isobutylparaben, Propylparaben. 

Peggy Sage loose powder Nacree

Dupa ce mi-a aratat fondul de ten, Ioana nu s-a oprit si ignorand obiectiile mele (ca doar de la ea plecam direct acasa unde urma sa ma demachiez) mi-a pudrat tenul folosind pudra Peggy Sage. A aplicat un strat fin cu pensula pe fata cat sa nu ia prea mult din finish-ul fondului de ten iar in barba, zona cea mai grasa a tenului meu, a tapotat un strat generos cu buretelul pudrei. 5 ore mai tarziu, barba era la fel de mata ca atunci cand am plecat acasa in conditiile in care machiajul nu a fost aplicat pe tenul proaspat demachiat si hidratat. Acest aspect impreuna cu faptul ca nu incarca m-au determinat sa trec si pudra pe lista produselor pe care trebuie sa le incerc.

***

Shop the post: 


Ati incercat vreunul dintre cele 2 produse? Ce produse v-au impresionat placut recent?

*lista ingrediente preluata de aici

Julie

Skincare addict ♥ Lipstick lover ♥ Nail polish hoarder
Email me: sihayasworld(at)gmail(dot)com

2 comments:

  1. Stii ca la produsele pentru ten, cam tot ce ai tu nevoie devine brusc si o nevoie de-a mea? :D

    ReplyDelete
  2. Si eu urma sa scriu cam acelasi lucru ca Adina :))

    ReplyDelete

Feel free to tell me your thoughts on the subject here. Did you like it? Did you hate it? I love feedback! :*

Instagram