Un alt mod de a folosi primer-ul de ochi

utilizari alternative pentru primer-ul de ochi

RO: Va povesteam fix acum o luna, in retrospectiva lunii, ca unul dintre produsele preferate din Iunie a fost primer-ul de ochi Rimmel Exaggerate Undercover Shadow Primer, un produs pe care l-am inclus la Dezamagirile lui 2013 si va spuneam ca i-am gasit intrebuintare iar azi va spun care e aceea.

Eu folosesc creme destul de emoliente in jurul ochilor si am descoperit ca asta ar fi cauza din spatele faptului ca mi se intinde rimelul daca nu e super-extra-mega-rezistent. Am incercat un ser foarte light dar imi simteam zona foarte uscata pe parcursul zilei si arata urat asa ca prefer sa raman la cremele mele. Intr-o zi m-am gandit sa incerc aplicarea primer-ului Rimmel sub ochi, banuind ca ma va ajuta pentru ca stiam cum sta problema pe pleoapa. Am intuit bine iar rimelul rezista mult, mult mai bine.

Asa ca daca aveti probleme asemanatoare, mai ales pe vremea asta sau daca ati nimerit un primer de ochi care nu vi s-a potrivit, incercati metoda mea. Nu numai ca rimelul nu se intinde dar si corectorul/anticearcanul se vor aseza mult mai frumos datorita primer-ului si, din nou, vor rezista mult mai bine. Deci poate fi si o varianta in cazul in care corectorul vi se strange in liniile din jurul ochilor.

Aplic primer-ul abia dupa ce am aplicat baza (fond de ten, bb/cc cream etc.) si apoi aplic anticearcanul si fixez totul cu pudra.

Sunt incantata de ideea mea pentru ca asa am rezolvat doua probleme: 1. rimelul; 2. primer-ul care statea degeaba si pe care l-as fi aruncat altfel. Nu stiu daca o fi atat de originala ideea mea, cert este ca nu am mai citit pe nicaieri ceva asemanator si sper sa va fie util pontul meu.

Cat despre primer-ul in sine, din fericire nu este disponibil in Romania, si in continuare nu v-as recomanda sa-l luati, cel E.l.f. isi face treaba mult mai bine.

Julie

Skincare addict ♥ Lipstick lover ♥ Nail polish hoarder
Email me: sihayasworld(at)gmail(dot)com

9 comments:

  1. Great idea! ♥ Oare merge È™i cu cel de la Radiant? Abia aÈ™tept dimineaÈ›a să mă machiez :)) Pup!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nu stiu cum e cel Radiant, dar neaparat sa-mi spui maine impresii. Pup :*

      Delete
  2. Am citit articolul aseara si astazi m-am dat cu primer inainte de anticearcan, mai astept putin si ma duc sa vad daca s-a strans (mereu se strange, orice as face).
    Multumim pentru idee!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Cu placere, ideea cu anticearcanul nu e chiar a mea dar m-am gandit ca merita mentionata. Sa-mi spui cum a fost, s-a mai strans? Pup :*

      Delete
  3. Inainte de corector aplic primer, aflasem de acest truc dintr-un tutorial al lui Wayne Goss, insa chiar nu am luat in calcul faptul ca e o solutie si pentru rimel ( de fapt nici nu am stat sa observ asta ) . :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Si eu tot de la Wayne stiam de trucul pentru anticearcan dar probabil ca daca nu as fi avut probleme cu rimelul nu m-as fi gandit nici eu. :))

      Delete
  4. Eu am folosit un primer essence in acelasi fel. Nu-si facea treaba, dar avea o acoperire destul de buna, asa ca l-am investit cu functia de corector/anticearcan.

    ReplyDelete
  5. Replies
    1. o fi, sper ca nu l-a cumparat nimeni :))

      Delete

Feel free to tell me your thoughts on the subject here. Did you like it? Did you hate it? I love feedback! :*

Instagram