A different take on french manicure & new in

Hello ladies!











RO: Nu stiu ce a fost cu mine in ultimul timp dar mi-am tot dorit lacuri de unghii :)))) Mai mult de cat de obicei, asa ca astazi va arat o manichiura cu cele nouvenite in umila mea colectie.

Am luat frumusetile astea 2 la incursiunea mea prin DM, in cautarea unui sampon si a unei masti de par. Nu am gasit nici samponul, nici masca de par dar nu am putut pleca de acolo fara sa iau cele doua oje cu mine, mai ales si cu promotia Rimmel 1+1 cadou. Ulterior am gasit samponul si masca, cat si un nou top coat, toate Kallos.

Andreea sau Moony, era multumita de samponul Kallos pentru par uscat si varfuri degradate si de masca Frutta. Iar parul meu a fost cam uscat in ultima vreme asa ca am am ales samponul pentru par uscat si sensibil (de varfurile despicate tocmai ce-am scapat) si masca Frutta, voi vedea cum se comporta.

Asa, sa revenim la minunatii. Ideea initial sa alternez culorile, dar dupa ce mi-am facut intreaga mana stanga cu Apricot punch am lasat-o asa. Mi-am facut manichiura sambata si m-a tinut pana ieri, cu tot cu base coat si top coat. Dar 5 zile e bine, 5 zile e ok. Culorile sunt superbe si trebuie aplicate in 2 straturi pentru a obtine o culoare uniforma iar culoarea reala pentru Misty jade este cea din poza de close-up a sticlutei. A trebuit s-o aranjez in photoshop ca sa scot culoarea la iveala ca iar mi-a dat batai de cap aparatul, ca nu voia si nu voia sa surprinda culoarea, noroc cu programele de editat poze.

Daca va uitati atent la sticluta de la Apricot punch, observati ca e scris "fruities" in ♥, asta pentru ca, o data uscata, oja capata un miros fructat. E minunat!!! Miroase atat de bine, a guma de mestecat! Yuuummmy, as putea s-o mananc! Apropo, nu e cred ca e indicata pt cele care isi musca unghiile...hihi ;;) Asa ca atunci cand cumparati Rimmel I ♥ Lasting finish si vedeti scris "fruities" pe sticluta, veti stii ca unghiile voastre vor mirosi foarte bine :D

Ce parere aveti despre oja cu miros?



EN: I don't know what happened to me lately, I've been craving a lot of nail polishes :)))) Much more than usual, so today I'm showing you a manicure with my latest additions to my humble collection.

I got these babies last Friday on a stroll through DM, looking for a shampoo and hair mask. I couldn't find what I was looking for, but I couldn't leave without taking them home with me :D Subsequently I got my shampoo, hair mask and a new top coat, all from Kallos.

A fellow blogger, Andreea, was very happy with the mask and a shampoo from Kallos, and since my hair has been on the dry side lately I figured I should give them a try, so I got the shampoo for dry and sensitive hair (love the pump) and Frutta hair mask. We'll see how the perform.

Now, back to the beauties. My initial idea was to alternate the colors, but after I did my whole left hand with Apricot punch I figured just to go with it like this. I've had my manicure done on Saturday and yesterday the nail polish on my middle finger decided it will no longer stay put and chipped, top coat, base coat and all. But 5 days is good, 5 days is ok. The colors are stunning and need 2 coats for the color to be uniform, and the actual color of Misty jade is the one with the close-up of the bottle, I had to photoshop it in order to show you the actual color. Again, my camera just wouldn't capture the actual color, thank god for photo editing programs.

If you look closely to the Apricot punch varnish, you'll notice it's written "fruities" inside the ♥, that's because  the nail polish will begin to have a fruity scent once it's dry. It's awesome!! It smells soooo goood, like bubble gum! Yuuummmyyy, I could just eat my nails! By the way, I don't think this is too good for the ones who use to bite their nails...hihi ;;) So, when you buy Rimmel I ♥ Lasting finish varnish and see fruities written inside the ♥, you'll know that your nails will have a pretty pretty smell :D

What do you think about scented nail polish?

BI-LAL-KAIFA

Julie

Skincare addict ♥ Lipstick lover ♥ Nail polish hoarder
Email me: sihayasworld(at)gmail(dot)com

14 comments:

  1. Apricot Punch ma tenteaza si pe mine:D

    ReplyDelete
  2. Habar nu aveam ca exista oje cu miros :D.
    Imi place nuanta cealalta, cea de bleo :X.
    Eu am masca cu lapte de la Kallos si-mi place ca miroase a bombonele. O sa o iau si pe Frutta caci n-am testat-o.
    Acum si eu folosesc sampon si masca de la Kallos si-s foarte multumita.
    De 1 data sau de 2 ori/saptamana imi pun ulei de ricin, vitamina A uleioasa + un ou de la jumatatea firului de par in jos. Face bine varfurilor pentru ca ale mele au tendinta sa se deterioreze.

    ReplyDelete
  3. Misty Jade imi face RAUUUU cu ochiul!! Sa le folosesti cu drag. Am si eu masca Frutta si e ok. Urmeaza samponul si top-coat-ul(blame Moony...), daca o sa le gasesc in Sibiu. Daca nu astept colet din Bucuresti de la mama sau de la vreun binevoitor care se indura de mine:)

    ReplyDelete
  4. @Iulia - Nici eu nu stiam pana nu am citit pe sticla de oja :)Am si eu Latte, imi place super mult cum miroase :X dar m-am saturat de ea, am zis sa mai vad si alta. Mersi pt pont, eu am serul de varfuri de la Farmec, l-am luat pentru a-l folosi preventiv, pentru ca si la mine se deterioreaza destul de usor varfurile

    ReplyDelete
  5. @Deeana - mersi mult, e foarte frumoasa nuanta.Incearca pe la DM in Sibiu, mai mult nu stiu, dar daca iti trimite mama ta pachet, aici gasesti fara problema daca te duci la reprezentanta lor. Yeap, blame Moony indeed :))

    ReplyDelete
  6. @Dariaa - pey le-am vazut chiar ieri la Cora Lujerului nuantele, daca te ajuta :)

    ReplyDelete
  7. Ce frumoase sunt nuantele ojelor! Kisses

    ReplyDelete
  8. @Andreea♥ - i know, right? :D kisses

    ReplyDelete
  9. @Anda Zelenca - mersi, mersi :*

    ReplyDelete
  10. imi plac mult culorile alea doua :X

    ReplyDelete
  11. @Alexandra Rotaru - in realitate sunt si mai frumoase ;;) :*

    ReplyDelete

Feel free to tell me your thoughts on the subject here. Did you like it? Did you hate it? I love feedback! :*

Instagram