Duminica


Hello ladies!

Astazi am stat si am lenevit, si am dormit, si iar am lenevit, a fost foarte bine. As putea spune ca este calmul dinaintea furtunii. Apropo de ce am vazut azi, fashionistas o recunoasteti cumva pe Kim Cattrall? Cu sprancele, bretonul si urechile specifice, ea a jucat-o pe vulcaniana rea :))). Uitasem ca joaca in film si acum mi s-a facut de de filmele Star Trek cu Kirk (I am a huuuge SF junkie...huuuge). Where are your nuclear uessels? (si da am scris bine "uessels" :P). Nu ma mai intind, iata ce am facut eu duminica aceasta:

Am văzut Star Trek VI: The undiscovered Country
Am ascultat  n-am ascultat nimic azi (inca)
Am citit blogurile
Am făcut am schimbat cate ceva pe la template
Am mâncat iepure, eugenii, mandarine
Am băut apa plata
Am gândit ca este cazul sa ma puc de invatat
M-am bucurat ca e zapada afara fi voi iesi cat mai curand sa fac niste poze 
M-am enervat nu m-am enervat deloc, am fost foarte calma azi
Mi-am dorit sa fi trecut sesiunea
Click  bloguri, mail
M-am mirat ca inca nu m-am apucat de invatat

BI-LAL-KAIFA

Credit foto: Sursa

Julie

Skincare addict ♥ Lipstick lover ♥ Nail polish hoarder
Email me: sihayasworld(at)gmail(dot)com

No comments:

Post a Comment

Feel free to tell me your thoughts on the subject here. Did you like it? Did you hate it? I love feedback! :*

Instagram