Am un nou rimel preferat

max factor excess volume extreme impact mascara

RO: Acum vreo trei saptamani va scriam despre noutatile Max Factor, despre noul rimel Excess Volume Extreme Impact Mascara si despre creionul ExcessHigh Intensity.

Va spun sincer ca atunci cand am primit rimelul, nu aveam mari asteptari de la el, dar am zis ca am sa-l incerc, macar sa vad ce poate face. In rest, v-am mai povestit eu ca problema mea cu rimelurile este faptul ca majoritatea mi se intind inestetic, gratie combinatiei "imbatabile" pleoape cazute/gene intoarse. Ultima mea dezamagire la capitolul rimel este inca proaspata in memorie: un rimel waterproof care mi se intinde mai rau ca unul ce nu se pretinde a fi waterproof si cu o formula net inferioara celei ne-waterproof a aceluiasi rimel.

Deci, cum va spuneam, am zis: "ok, am sa-l incerc, am sa vi-l arat, nu am sa ma astept la prea multe". Asadar, va imaginati bucuria mea atunci cand am constat ca, nu numai ca formula, sau mai degraba formulele, sunt foarte bune dar am ramas placut impresionata de faptul ca rezista foarte bine.

Stati ca m-am dus prea repede, prea departe. Reluam...

Inovatia celor de la Max Factor prin rimelul Excess Volume Extreme Impact Mascara consta in faptul ca are doua formule diferite si doua aplicatoare diferite. Inspirati din procesul de fabricare al produselor de lux din piele, proces prin care, peste pielea tabacita, este aplicata o solutie acrilica si pe masura ce acrilul se usuca, negrul devine din ce in ce mai intens iar pielea mai flexibila, mai fina si mai rezistenta.

max factor excess volume extreme impact mascara


Primul pas este baza, cu un aplicator de silicon, ce ofera volum genelor si le alungeste usor iar al doilea pas este top coat-ul, cu un aplicator clasic, cu peri sintetici (sau plastic) cu o formula ce ofera si ea ceva volum alungeste iar genele devin de un negru intens si lucios dupa aplicarea ei.

max factor excess volume extreme impact mascara
1 Extreme Volume

max factor excess volume extreme impact mascara
2 Dark Lacquer

Dar de ce a devenit noul meu rimel preferat?
  • pentru ca e versatil si pentru ca iti ofera mai multe variante, poti aplica fie doar una dintre cele doua formule, fie pe amandoua
  • pentru ca rezista foarte bine si pentru ca aproape nu mi se intinde (marea mea problema cu rimelurile), dar doar atunci cand am grija sa sigilez bine pleoapa si sub ochi. Dar pentru o persoana normala, care nu are probleme cu intinsul rimelului, sigur nu vor aparea astfel de probleme
  • pentru ca ofera volum, alungire si un negru intens
  • nu incarca genele excesiv si nu le lipeste una de alta dar nici eu nu aplic rimelul pe gene pana nu sterg excesul pe un servetel
Din pacate, exista si cateva aspecte mai putin placute (desi pentru mine nu cantaresc mai mult decat partile pozitive):
  • daca folositi top coat-ul se va demachia greu, trebuie sa folositi un demachiant pentru produse waterproof, altfel va veti chinui cam mult sa-l demachiati
  • tubul este destul de mare
  • am observat ca, o data aplicat pe gene, se usuca mai greu
Iata si cateva impresii de la Pat McGrath, Global Creative Director Max Factor, dupa ce a folosit rimelul in timpul prezentarilor de moda pentru sezonul PV '14:
Am folosit mascara Excess Volume Extreme Impact de la Max Factor pentru a crea un look spectaculos. Este sezonul in care totul se amplifica – gene pline, la volume extreme, cu lac negru intens pentru finisare, pentru ca un look ordinar sa se transforme ca prin magie intr-unul EXTRAordinar.
Formulele traditionale pentru volum inseala, destul de adesea, asteptarile. Aceasta noua mascara de la Max Factor, insa, isi indeplineste toate promisiunile: vei avea nu numai acel volum extrem pe care l-ai dorit, in plus lacul negru intens chiar va amplifica rezultatul final, ceea ce inseamna un nou nivel al intensitatii privirii. Pentru mine, acest este Wet-Lash Look
max factor excess volume extreme impact mascara

Si pentru ca, o data cu rimelul, s-a lansat si gama de creioane Excess Intensity Longwearing Eyeliner, si pentru ca am avut ocazia sa incerc creionul negru voiam sa va spun cateva impresii despre el:

max factor excess intensity longwear eyeliner

max factor excess intensity longwear eyeliner
in dreapta am frecat bine de vreo 3-4 ori linia de creion si asa arata dupa
  • este foarte rezistent, se usuca foarte repede iar o data uscat, nu-l mai misti din loc. Asta am aflat-o atunci cand am incercat sa-l folosesc pe post de baza pentru un smokey eye
  • pentru ca e rezistent imi place sa-l folosesc sub gene (tightline) pentru a da o intensitate si mai mare genelor 
  • pe acelasi principiu, ar putea fi minunat si pentru conjuctiva, daca nu aveti ochii mici ca mine :)
  • este si moale, nu zgarie sau agreseaza o zona destul de sensibila
  • desi este sub forma de creion mecanic si nu trebuie ascutit, nu este retractabil si m-a cam deranjat acest aspect, chiar am rupt mina o data, atunci cand am scos capacul
  • si nici ascutitoare pentru mina nu are
Iata si varianta finala, rimel + tighline:

max factor excess volume extreme impact mascara

Produs Max Factor Excess Volume Extreme Impact Mascara
Nuante disponibile
1
Aplicator 1- de silicon, 2 - peri sintetici
Rezistenta mare
Cantitate
20 ml
Expiră  6 luni de la deschidere
Ingrediente  nu am gasit o lista
 Rezumat + volum, alungire
+ negru intens
+ varietate in privinta look-urilor ce pot fi adoptate
+ foarte rezistent
+ nu incarca genele, nu le lipeste
- se demachiaza greu
-ambalaj mare

 Unde cumpar magazinele cu standuri Max Factor
 PreÈ› aprox. 60 lei
Rating:

Produs Max Factor Excess Intensity Longwear Eyeliner
Nuante disponibile
6
Rezistenta mare
Cantitate
179 mg
Expiră  6 luni de la deschidere
Ingrediente  nu am gasit lista
 Rezumat
 + moale
+ foarte rezistent
+ negru intens
- nu este retractabil
- nu are ascutitoare pentru mina

 Unde cumpăr magazinele cu standuri Max Factor
 PreÈ› aprox. 50 lei
Rating:

Nu-i asa ca efectul este "wow"? Ati incercat vreunul dintre cele 2 produse din gama Excess?

Julie

Skincare addict ♥ Lipstick lover ♥ Nail polish hoarder
Email me: sihayasworld(at)gmail(dot)com

9 comments:

  1. Rimelul mi-a atras si mie atentie...dar totusi e intrebarea: e mai bun ca They're real? :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Pey uita-te si tu la poze, daca tot am review si pentru el. :P Dar dupa ce m-am uitat eu, as zice ca nu e mai bun ca They're Real, insa eu tot nu sunt pregatita sa dau 100 lei pe un rimel, am eu alte manii. ;) Pup :*

      Delete
  2. I love them both! And I love Max Factor in general! <3

    ReplyDelete
    Replies
    1. Eu nu aveam in colectie nimic Max Factor, dar, so far, toate produsele pe care am pus mana imi plac super mult. <3

      Delete
  3. Arata foarte bine, si genele tale, desi pun probleme rimelurilor in materie de intins, sunt foarte faine de rimelat, asa lungi si intoarse. :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hai mai Adina, ca gene lungi nu am si uneori, nici intoarse nu le-as vrea, desi niciodata nu a trebuit sa ma apropii de un clestisor de intors genele. :)

      Delete
    2. Ba sunt lungi! Iar clestisorul ala a fost apropiat prima data de genele mele pe la vreo 14 ani si am inceput sa lacrimez dinainte sa le atinga... so... :)) considera-te norocoasa.

      Delete
  4. le-am castigat si eu la un concurs si imi plac:D
    am sa scriu si eu o parere
    te pup:*

    http://thatswhywesmile.blogspot.ro

    ReplyDelete
  5. Nu l-am incercat pe acesta, dar imi place vechiul 2000 Calorie de la Max, cel cu perie curba, imi pastreaza curbura genelor, nu-mi lipeste genele, l-am purtat si la plaja si nu mi s-a intins. Ce nu imi place este ca se usuca foarte repede in tub si ca uneori am cumparat mascara Max Factor...deja uscata :( Ca o glumita, eu port ochelari iar 2000 Calorie imi lungeste genele atat de mult incat atunci cand clipesc mi se ating de...lentile :P

    ReplyDelete

Feel free to tell me your thoughts on the subject here. Did you like it? Did you hate it? I love feedback! :*

Instagram