Xtreme Lashes GlideLiner Ready-to-Wear Gift Set

Xtreme Lashes GlideLiner Ready-to-Wear Gift Set

RO: Daca tot am pomenit deja de doua ori setul editie limitata Xtreme Lashes Glideliner Ready-to-Wear in ultimele articole de pe blog, in Best of 2014: Produse de machiaj si Monthly review, mi-am zis ca trebuie sa va povestesc mai multe detalii despre ele.

In general folosesc foarte rar creioane de ochi atunci cand ma machiez dar de cand le-am incercat pe cele GlideLiner totul s-a schimbat si cam la fiecare machiaj intind mana dupa unul dintre ele. Textura creioanelor este una de gel, creamoasa, foarte moale iar intensitatea culorilor iti lasa impresia ca ai folosit un tus si nu un creion. De-a lungul zilei rezista foarte bine pe pleoape, fara sa se transfere sau fara sa-si piarda intensitatea. 

Xtreme Lashes GlideLiner Ready-to-Wear Gift Set

De cand le-am primit si pana acum eu am folosit 3 metode de aplicare, in functie de efectul dorit:
  • fie am folosit o pensula pentru aplicare si astfel am obtinut exact acelasi efect si aspect pe care l-as obtine folosind un tus
  • daca voiam doar o definire a liniei genelor sau eram in graba, trasam linia folosind creionul. Le-am folosit atat pe pleoapa sau sub ochi dar si pe conjunctiva (Rose Gold este perfect pentru acel efect de iluminare a privirii) sau pentru “tightlining”, definirea genelor superioare aplicand produs pe conjunctiva.
  • dar metoda mea preferata este aceea de a crea o baza de farduri colorata aplicand creionul si apoi estompandu-l folosind pensula. Avand acea textura cremoasa se intinde imediat fara sa insisti prea mult dar o data uscat, nu se mai misca din loc si machiajul rezista foarte bine.

Setul GlideLiner Ready-to-Wear contine 2 creioane, fiecare avand 2 culori diferite, o ascutitoate creata special pentru creionele GlideLiner si o geanta plic cocheta. Cele 4 culori sunt: Sapphire – bleumarin cu irizatii; Cognac – maro mediu cald cu irizatii; Truffle – maro inchis, aproape negru, mat; Rose Gold – auriu-roz pal cu irizatii. Dintre cele 4, asa cum v-am si spus, cele mai folosite si preferatele mele sunt Truffle si Rose Gold.

Xtreme Lashes GlideLiner Ready-to-Wear Gift Set

Xtreme Lashes GlideLiner Ready-to-Wear Gift Set Sapphire & Cognac

Xtreme Lashes GlideLiner Ready-to-Wear Gift Set Truffle & Rose Gold

Xtreme Lashes GlideLiner Ready-to-Wear Gift Set swatch

Gasiti setul aici iar in prezent el costa 200 lei, un pret care mi se pare bun pentru calitatea produselor si pentru continutul setului.

Cum vi se pare setul Xtreme Lashes GlideLiner Ready-to-Wear?

***

Shop the post: 


Julie

Skincare addict ♥ Lipstick lover ♥ Nail polish hoarder
Email me: sihayasworld(at)gmail(dot)com

1 comment:

  1. Este superb. Cam scump ce0i drept, dar cred ca si calitatea si rezultatele sunt pe masura

    ReplyDelete

Feel free to tell me your thoughts on the subject here. Did you like it? Did you hate it? I love feedback! :*

Instagram