Monthly review: Ianuarie 2015

RO: Sper ca nu credeati ca v-am uitat in seara asta, nu-i asa? Azi m-am luat cu altele si nu am apucat sa termin in timp util postarea pentru a o programa dar nu puteam sa ratez articolul de astazi pentru ca a venit vremea pentru o noua retrospectiva a lunii. Apropo, am realizat ca a venit vremea pentru o noua rubrica in meniul Monthly favorites, cea pentru postarile din 2015.

#InstaIanuarie


1. produsele folosite pentru machiajul de ieri seara, multe preferate si cateva produse in teste (Lioele Beyond the solution BB Cream si Blooming Shimmer Pearl Base, Yves Rocher mono Anthracite) // 2. in sfarsit am apucat sa va prezint cum mi-am organizat cosmeticele // 3. urmatoarea oja pe care v-o voi arata pe blog // 4. lazy days // 5. produsele de la Sanziene si Matraguna, abia asteptam sa pun mana pe ele si sa le folosesc // 6.  atunci cand e luna plina imi place sa scot tele-biectivul si sa exersez cu focalizarea manuala // 7. cam asa a fost Bucurestiul in ultimele zile, mai putin azi cand ne-am bucurat de soare // 8. tot luna asta v-am povestit si despre corectorul meu preferat: Jo Mousselli Skin Renewing Concealer // 9. un machiaj natural; pe buze port Bourjois Rouge Velvet Happy Nude Year


Luna aceasta nu am avut prea multe produse noi printre preferate, in principiu au ramas cele mentionate si in postarea anterioara asa ca nu prea avea rost sa ma repet insa ar fi cateva produse care merita mentionate.


Au fost fix de ce aveam nevoie si au fost ultimele piese care au completat si definitivat rutina de ingrijire. Ambele cu texturi usoare, potrivite tenurilor mixte spre grase.

2. Solaris Ulei de migdale dulci

Va povesteam chiar ieri despre el si ca il folosesc pe post de crema de ochi dar este foarte versatil si merge si pentru cuticule sau par.

3. EcoTools Sustainable Moisture Gloves

Am aceste manusi de mai bine de-un an dar foarte mult timp au stat uitate. Le-am gasit recent si de atunci le folosesc de fiecare data cand vreau o hidratare intensa a mainilor pentru ca de obicei abia atunci imi aduc aminte sa ma dau cu crema de maini. Asa ca aplic La Roche Posay Cicaplast Mains, pun manusile si stau asa cateva ore. Cand le scot, pielea este fina si hidratata.

4. Wjcon TouchUp Face in 102

Este un iluminator crema sub forma de baton intr-o nuanta bej-sampanie pe care l-am luat pentru ca m-a dus cu gandul la Benefit Watt's Up asa ca am fost curioasa sa vad cum este acesta Wjcon. Fiind sub forma de baton, e comod de folosit si este foarte cremos, ceea ce il face sa se aplice usor, sa se intinda usor. Nu incarca tenul, nu are sclipici dar ilumineaza frumos zonele pe care il aplici. 

5. NYX Mosaic Blush in Plummy

Cred ca de la sfarsitul lui Decembrie am folosit acest fard de obrax NYX la aproape fiecare machiaj. Este un roz spre mov si imi place ca poti controla culoarea in functie de culorile in care dai cu pensula si poti opta pentru o nuanta mai naturala sau una mai intensa. Am citit pe alte bloguri cum ca ar fi prea slab pigmentat si ca trebuie sa aplici multe straturi ca sa se vada culoarea in obraji insa pe tenul meu deschis nu este cazul. Este adevarat ca pigmentatia nu este cea mai buna insa mie imi place asta si nu trebuie sa am grija sa nu aplic prea mult. 

Top 5 articole
  1. Hooded eyes eyeliner tutorial
  2. Best of 2014: Produse de machiaj
  3. Promotii tentante in DM #12
  4. Best of 2014: Produse pentru ten
  5. Cum mi-am organizat cosmeticele
Care sunt produsele voastre preferate in Ianuarie?

Julie

Skincare addict ♥ Lipstick lover ♥ Nail polish hoarder
Email me: sihayasworld(at)gmail(dot)com

3 comments:

  1. Sper ca ai avut un ianuarie frumos, imi plac mult cosmeticele si ti-am citit cu nesat fiecare articol de luna asta!

    ReplyDelete
  2. iar tu ai fost favorita mea in luna ianuarie, fiindca ai reinceput sa scrii si mi-era dor sa te citesc :***

    ReplyDelete
  3. am pus manusile de hidratare in wishlist, de mult ma gandeam la o asemenea pereche, dar nu stiam de unde sa le iau!

    ReplyDelete

Feel free to tell me your thoughts on the subject here. Did you like it? Did you hate it? I love feedback! :*

Instagram