Urechiusele Neconimi


RO: Astazi va arat ce gadget a facut valuri in state la Comic-Con anul trecut si nu numai, nu prea vorbesc eu despre astfel de subiecte dar pe cuvant ca mi-a placut asa de mult si am vrut sa va arat si voua.

Este vorba de niste urechi de pisica mobile ce isi schimba miscarea si orientarea in functie de starea sau gandurile celui care le poarta, astfel, atunci cand te concentrezi, urechile stau "ciulite" sau daca esti relaxat, acestea se vor lasa in jos.


Neurowear este comapania din spatele urechilor si daca va intrebati  cum au reusit sa realizeze aceasta "jucarie", va spun ca s-au folosit de 2 senzori, unul pe frunte (dupa cum se vede si in poza de mai sus) si unul ce clipseaza pe ureche ce capteaza impulsurile electrice din creierul nostru si se folosesc de algoritmi complecsi pentru a transpune ganduriloe si starea de spirit in miscarea urechilor.

Sa va arat si un filmulet sa vedeti ce dragute sunt.



Si acum ca sa-l citez pe iubi: "Nemtii vor sa faca o masina pe care s-o conduci cu mintea, altii fac scaune cu rotile pe acelasi principiu iar japonezii ce fac? Urechiuse" :)))

Ce ziceti, n-ati vrea si voi urechile Neconimi? Eu tare le-as vrea.

*poze si video via neconimi.com

Julie

Skincare addict ♥ Lipstick lover ♥ Nail polish hoarder
Email me: sihayasworld(at)gmail(dot)com

4 comments:

  1. Cred ca ar rade iubi de mine toata ziua daca as purta asa ceva...In rest interesanta idea la un party ceva :)

    ReplyDelete
  2. Hahhaa ce-am ras ^_^ am gasit pe youtube si alte video cum le incearca oamenii la un expo in Paris :)

    ReplyDelete

Feel free to tell me your thoughts on the subject here. Did you like it? Did you hate it? I love feedback! :*

Instagram