Quick tip: lavete din microfibra

RO: Ieri am dat o raita cu Andreea prin Carrefour si dintr-o vorba intr-alta am zis sa cautam lavete din microfibra cu care sa ne spalam pe fata (stiti voi de Liz Earle Hot Cloth) si am gasit, la raionul ustensile de bucatarie niste prosopele din microfibra, la 4 lei.Le-am luat frumos, le-am incercat si am fost tare multumita de rezultatele imediate: piele fina, check, ten curat, check.


Am citit pe site-ul Paulei (paulaschoice.com) ca putem folosi astfel de lavete pentru a realiza o exfoliere de suprafata, una usora si neagresiva cu tenul, in paralel cu uzul exfoliantilor chimici si din acest motiv ne-am gandit noi sa ne uitam dupa asa ceva.

Prosoapele sunt foarte fine, 3 la numar: unul albastru micut, unul galben si unul roz, de  dimensiune mai mare. Compozitia celor mari este 87% polyester si 13%poliamida iar pentru cel albastru compozitia este 82% polyester si 18% poliamida. Pe cele mari am zis ca le putem taia in 4 si le folosim pe acestea pentru ten.

Produs: Lavete microfibra
Pret: 4 lei
Unde gasesc: Carrefour (noi le-am luat din Orhideea mai exact)
Bucati: 3 (1x albastru, 1x galben, 1x rox)

Voi ce ziceti de descoperirea noastra?  :)
*sursa foto

Julie

Skincare addict ♥ Lipstick lover ♥ Nail polish hoarder
Email me: sihayasworld(at)gmail(dot)com

4 comments:

  1. hmm.. si oare nu e problema ca sunt din poliester? Alea de la Liz sunt din bumbac.. oricum, suna bine :) te pup

    ReplyDelete
  2. @Miuri - stiu ca sunt diferite de cele Liz Earl, erau si din bumbac dar erau aspre, astea sunt foarte moi. Nu cred ca e vreo problema ca sunt din poliester, but that's just me :)

    ReplyDelete
  3. Si mie mi se par putin cam aspre cele de la Liz Earl, dar isi fac treaba ok.
    Oricum, dupa ce ce se fac urate o sa-mi iau si ue din astea. Multumim de pont.

    ReplyDelete
  4. @Dorina - eu nu stiu cum sunt cele de la Liz Earl, nu le-am incercat deci nu pot ma pronunt in ceea ce le priveste :) In schimb am vazut ca lavetele din bumbac din Carrefour erau cam aspre. Ma bucur ca ti-a fost de ajutor informatia.

    ReplyDelete

Feel free to tell me your thoughts on the subject here. Did you like it? Did you hate it? I love feedback! :*

Instagram