Illamasqua Mélange

illamasqua melange swatch

RO: Buna! Sunt Julie, si in ultimele zile am "reusit" sa strang o gramada de oje noi. Fara sa exagerez, parca am luat-o razna in ultima vreme si tot iau oje. Cred ca mi-ar prinde bine o cura de "detox", de oje bineinteles.

Printre ele, si minunatia pe care am sa v-o arat astazi pe blog, prima mea oja Illamasqua, Mélange. Alex Box, Creative Director Illamasqua, descrie aceasta culoare ca fiind "a cool antique teal", mie mi se pare ca este mai degraba un verde mediu prafuit decat un teal. Ce mi-a placut mult si ce mi-a atras atentia a fost sclipiciul fin auriu din oja dar am avut surpriza sa constat uitandu-ma peste poze ca pe langa sclipiciul auriu exista si sclipici rosiatic, de culoarea cuprului. Mi se pare o oja cu adevarat speciala si nu am mai vazut ceva asemenator pana acum. Formula este cremoasa si s-a aplicat minunat, uniform, a fost opaca dintr-un singur strat si chiar daca de obicei aplic oricum doua, de data aceasta nu am mai facut-o si am mai aplicat doar un strat de top coat.

illamasqua melange swatch


illamasqua melange swatch

illamasqua melange swatch

Nu-i asa ca sunteti si voi de acord ca Illamasqua Mélange e superba?

Julie

Skincare addict ♥ Lipstick lover ♥ Nail polish hoarder
Email me: sihayasworld(at)gmail(dot)com

10 comments:

  1. Doamne ce poze frumoase faci !!!!! Ai cumva o postare dedicata? Ceva sfaturi legate de fotografie :)
    Oja este absolut superba!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Am o postare veche axata mai mult pe partea de editare dar nu mai e prea actuala. Am sa ma gandesc la una dar sa stii ca in mare parte calitatea se datoreaza aparatului, obiectivului si faptului ca editez pe un format special, RAW. Pup :*

      Delete
    2. Awww, daca ai vrea sa editezi postarea, pretty pleaaaaseeeeeeeee :)) candva in viitor.....
      Am sa o caut totusi si pe aceea veche.......Pup si eu :D

      Delete
  2. omg, omg, este absolut superba oja asta! i need it in my life!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Fix asta am zis si eu atunci cand am vazut-o :))

      Delete
  3. imi plac pozele ca de obicei, dar culoarea ojei nu prea imi place...e un verde prea ciudat pt gusturile mele

    ReplyDelete
    Replies
    1. Intr-adevar, nuanta e mai ciudata si nu este pe gustul tuturor. Eu fix pe astea le prefer :))

      Delete
  4. Este foarte draguta!!Sclipirile holografice o fac sa fie mai speciala, vreau si eu!! kiss

    ReplyDelete
  5. Waaai ce simpatica e oja!!! :)

    ReplyDelete

Feel free to tell me your thoughts on the subject here. Did you like it? Did you hate it? I love feedback! :*

Instagram