Colectia mea de rujuri * III - berry *

colectie rujuri berry Rimmel Shiseido Yves Rocher Inglot

RO: Am lipsit cateva zile, din nou, dar dupa ce am reusit sa termin sambata leapsa, nu am mai fost in stare sa fac nimic pentru blog, la care se adauga si o zi plina de urmarit cursuri  dar nu am vrut sa ratez articolul de azi. Daca e Miercuri inseamna ca va arat o noua tura de rujuri din colectia mea. 

Pentru ca este toamna am vrut sa continui cu rujurile in nuante mai inchise dar spre deosebire de cele de data trecuta care aveau fie subton mov, fie erau mov, cele de azi bat mai mult in rosu sau chiar au un usor subton magenta.

colectie rujuri berry Rimmel Shiseido Yves Rocher Inglot

Rimmel Lasting Finish Matte by Kate Moss #107

Este un ruj pe care l-am purtat cu mare drag anul trecut pe vremea asta si pe care cu greu l-am gasit. Voiam ceva inchis dar care sa nu bata in mov si m-am uitat atunci cam pe la toate gamele drugstore dar acesta a fost cam singurul care era ce cautam. Are un finish semi- mat si cu o textura  moale si catifelata, se aplica foarte usor si nu am simtit ca-mi usuca buzele. Singurul minus pe care l-ar avea ar fi faptul ca se transfera foarte usor.

Shiseido Perfect Rouge RD305 Salon

Pigmentatie excelenta, formula excelenta, finish lucios, rezistenta medie, culoare superba. Cam asa as descrie acest ruj. Iar daca ati vazut cumva machijul Burberry pentru prezentarea colectiei SS ’15, rujul asta mi se pare perfect pentru a recrea look-ul.

Yves Rocher Rouge Zero Defaut #04

Un rosu inchis cu o tenta usoara de magenta, cremos, finish lucios si usor de aplicat. Imi place mult insa observ ca nu se gaseste pe site-ul Yves-Rocher.ro. Pacat ca l-au scos. Pe cel frantuzesc, de exemplu l-am gasit deci nu a fost scos complet de pe piata, doar de la noi.

Inglot Lipstick #229

Acest ruj a stat saracul in cutie luni de zile, fara sa-l bag in seama insa mi-am adus aminte de el atunci cand mi-am reorganizat cosmeticele si implicit rujurile. Nu va pot spune decat ca are o tenta usor metalizata dar pe buze nu se observa, este pigmentat, cremos iar daca se va repeta povestea celuilalt ruj Inglot – pe care-l veti vedea saptamana viitoare – inseamna ca-l voi purta foarte des in urmatoarea perioada.

colectie rujuri berry swatch Rimmel Shiseido Yves Rocher Inglot

***

Daca ati ratat cumva vreuna dintre postarile acestei serii sau daca pur si simplu vreti s-o revedeti , iata lista lor:

Julie

Skincare addict ♥ Lipstick lover ♥ Nail polish hoarder
Email me: sihayasworld(at)gmail(dot)com

5 comments:

Feel free to tell me your thoughts on the subject here. Did you like it? Did you hate it? I love feedback! :*

Instagram