Summer Lovin' Tag

image via

RO: Nu-i asa ca o leapsa e perfecta pentru o zi de weekend? Andreea mi-a pasat mai demult aceasta leapsa, pe care intentionam s-o fac imediat, apoi nu am mai scris  pe blog dar azi ma gandeam ca ar fi perfecta pentru Duminica seara.

Nici nu stiu daca am mai facut pana acum un tag legat de vreun anotimp Rectific, sigur nu am facut pana acum niciun tag legat de un anotimp, chiar daca au mai fost, deci, in premiera pe blog, leapsa varatica.

***

1. Rujul tău preferat în această vară?


Grea decizie, pentru ca am mai multe rujuri care-mi plac mult in momentul de fata dar daca ar fi sa aleg, cred ca e intre Too Faced Melted Fuchsia si Inglot #103. Nu ma pot hitari intre cele doua, ambele imi plac foarte mult si mi s epar perfecte pentru vara.

2. Oja preferată vara aceasta?


Dintre cele 10 oje pe care le-am ales, din nou, daca ar fi sa iau una dintre ele cerd ca ar fi CND Electric Orange sau SpaRitual Emerald City. De fapt, a mai intrat in cutia mea de oje o frumusete: OPI Down To The Core-al. M-a cam prins trendul ojeloor neon.

3. Costumul de baie care-ți place vara aceasta?


Nu am multe costume de baie pentru ca nici nu am mai fost la mare de multi ani, nu m-a mai atras asa ca nici nu m-am stresat prea mult. Am unul din 2 piese de la Victoria's Secret, cel din poza, care mi-a placut foarte mult atunci cand l-am luat si chiar si acum imi place dar nu sunt sigura ca ma mai incape acum ca am slabit. Hm, cred ca trebuie sa profit de ultimele reduceri si sa caut un costum de baie nou.

4. Băutura preferată această vară?


Andreea a schimbat intrebarea si eu o sa raspund la cea initiala, "favorite summer frappuccino from Starbucks", pentru ca imi place la nebunie Mocha Coconut Frappuccino. Am cateva bauturi pe care le iau de la Starbucks iar Mocha este una dintre ele, dar rece si cu niste cocos, e perfecta pentru vara.

5. Autobronzantul tău preferat?

Acum cativa ani aveam o manie pentru cremele de bronzare treptata dupa care nu am mai folosit absolut nimic. DAR, am decis totusi sa incerc unul si nu ma pot decide ce sa aleg in cel Alverde si Nature's Gate. Poate ma ajutati voi sa ma hotarasc.

6. Melodia ta preferată vara aceasta?


7. Accesoriul preferat vara asta?


Geanta Stradivarius pe care ati vazut-o in postarea Non-beauty favorites si in What's in my bag: small vs. big.

8. Parfumul preferat vara asta?


Vara asta am ales mai degraba parfumuri florale si am revenit la preferatul meu de vara trecuta, GAP Established 1969, caruia i s-a alaturat si Yves Rocher Comme une evidence. In cazul parfumului GAP, initial simti notele citrice de varf ca devina fresh, floral, s-ar putea sa gresesc dar mie mi s epare ca miroase a lacramioare. E un parfum foarte placut si usor de purtat, din acest motiv am revenit la el. In schimb, Comme unde evidence este mai dulce, intens iar pe pielea mea se simte foarte bine aroma de trandafir.

9. Cartea preferata vara asta?

Nu as spune ca am o carte preferata vara asta pentru ca ma tot tin sa termin Brian Herbert Prelude to Dune: House Atreides. Seria Dune mi-a placut la nebunie, sunt cartile mele preferate si m-am hotarat sa ma ocupo de seria de preceda intamplarile din Dune, Prelude to Dune. House Atreides e interesanta, destul de multa actiune, mai putina

10. Ce astepti cu nerabdare vara asta?


Vara asta aproape s-a dus, dar astept cu nerabdare sa ajung in sudul Frantei si sa revad Parisul, poate chiar sa ajung la Versailles. Regret nespus ca nu am apucat sa vizitez Versailles cand am fost in Paris si trebuie neaparat sa remediez situatia.

***

Doamnelor, va invit sa preluati leapsa sau puteti sa raspundeti in comentarii dar as vrea totusi sa nominalizez cateva bloggerite in special, asa ca Anca, Adina, Stefana, Adina Meg, you've been tagged.

Julie

Skincare addict ♥ Lipstick lover ♥ Nail polish hoarder
Email me: sihayasworld(at)gmail(dot)com

1 comment:

Feel free to tell me your thoughts on the subject here. Did you like it? Did you hate it? I love feedback! :*

Instagram