The inside scoop: Campania Centrofarm


RO: Azi inaugurez o nouă rubrica pe blog, de fapt nu e chiar ceva nou, cam pe ideea aceeaşi Mărie cu altă pălărie dar m-am gândit că ar fi frumos să-i dau rubricii un nume şi sper să vă placă cel ales, m-am gândit că se potriveşte cu ideea postărilor. :D Deci, The Inside Scoop (T*I*S) va cuprinde veşti şi noutăţi, despre campanii sau produse noi. Şi pentru a inaugura noua rubrică am câteva informaţii despre cea mai recentă campanie Centrofarm, intitulată "Toamna, frumoasă doamnă".


Pe scurt, în perioada 23 septembrie - 17 noiembrie găsiţi numeroase oferte şi puteţi profita de reducerile de până la 50% şi de cadourile pe care le primiţi la achiziţionarea anumitor produse.

Mai pe larg, am selectat câteva oferte care mi s-au părut mai interesante:
  • la achiziÅ£ionarea unor produse selecÅ£ionate din gama Caudelie Vinexpert primiÅ£i cadou o mini (20 ml) cremă de noapte Caudelie Vinexpert
  • la achiziÅ£ionarea oricărui produs din gama Caudelie Teint Divin veÅ£i primi cadou o pensulă pentru aplicarea pudrei sau un mini (15 ml) Divine Oil
  • pregăteÅŸte-te pentru iarnă cu setul Winter Duo de la Caudelie: balsam de buze, cremă de mâini ÅŸi o trusă cadou, perfectă pentru a Å£ine cu tine în geantă produsele
  • la orice fond de ten Vichy achiziÅ£ionat primiÅ£i un demachiant Vichy de 100 ml
  • cumpăraÅ£i produse Skincode de minim 100 lei ÅŸi primiÅ£i cadou un ceas Skincode (dacă e acelaÅŸi pe care l-a primit Macnetize anul trecut, eu cred că e o oferta foarte tentantă)
  • pachete 1+1 la loÅ£iunile micelare Bioderma Sensibio H2O ÅŸi Sebium

Pe lângă ofertele de mai sus, Centrofarm este singurul lanţ de farmacii din România care comercializează produsele de îngrijire corporală Yardley şi Enliven. Yardley este unul dintre cele mai longevive şi apreciate branduri de cosmetice din lume, obţinând 6 mandate de Furnizor al Casei Regale Britanice.

Mai jos puteţi răsfoi broşura sau o puteţi descarcă de aici.



Cum vi se pare campania Centrofarm, veţi profita de oferte? Eu cu siguranţă. :D

Julie

Skincare addict ♥ Lipstick lover ♥ Nail polish hoarder
Email me: sihayasworld(at)gmail(dot)com

2 comments:

  1. Enliven se mai gaseste si in DM din cate am vazut :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ok :) Eu nu sunt foarte familiarizata cu DM, incerc sa-l evit cu cat mai mult si sa iau doar produsele lor sau cele la promotii.

      Delete

Feel free to tell me your thoughts on the subject here. Did you like it? Did you hate it? I love feedback! :*

Instagram